גלובס

10 01, 2016

14 11, 2013

60% מהמשתמשים באפליקציה דיווחו כי יהיו מוכנים לשלם 4 שקלים בשנה תמורת השימוש בה

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000893814
 

13 08, 2013

עפ”י הסקר של פלאפון, ל-66% מהילדים בגילאי 9-11 יש מכשיר סלולרי ■ בגילאי 12-14 ל-91% מהילדים כבר יש טלפון נייד, לרוב סמארטפון
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000872096
 

10 07, 2013

מחקרים: 70% מהישראלים היו מוכנים לשלם 5% יותר על מוצר באתר בעברית ■ “אם יחשבו יותר על הצרכן הישראלי ויביאו לו ערך אמיתי – הוא יקנה” ■ צפו בפילוח: מה קונה הישראלי הממוצע באינטרנט, […]

15 11, 2012

הנהגים גם משתפים באפליקציה החינמית בתדירות גבוהה, אך טרם אימצו את השימוש בקופונים – כך לפי סקר שביצע מכון המחקר M.I.S * תוכנות הניווט האחרות, המצריכות תשלום, הרבה פחות פופולריות

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000798728
 

25 02, 2010

מסקר שערך מכון שילוב עבור “גלובס” עולה עוד כי גברים חילונים ומשכילים מבצעים יותר רכישות באמצעות האינטרנט

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000541880
 

13 05, 2009

מחקר Treport החמישי, בשיתוף ZooZoo ייעוץ שיווקי, מכון “מדגם” ו”גלובס”, מתמקד הפעם בהשפעות המשבר הכלכלי על הנוער הישראלי – ומגלה כי הם כבר מרגישים שינוי בסל הקניות ומשנים את הרגלי הבילוי

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000449209
 

21 09, 2008

החלה בגיוס חברים במטרה להקים פאנל גולשים חדש, כחלק מתפיסת העולם המעמידה את הגולש במרכז, ובמטרה לשפר את ממשקי הפורטל ולענות על צרכי הגולשים

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000383831
 

11 06, 2006

החברה החדשה – iPanel – תאפשר לשתי החברות לבצע סקרים באינטרנט בקרב קבוצות אוכלוסיה שונות בחתכים סוציו דמוגרפיים מגוונים
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000100837