גיוס קבוצות מיקוד

לחברת iPanel יכולה לאתר או לגייס עבורכם משתתפים לקבוצות מיקוד במהירות ויעילות. לאחר הגדרת אוכלוסיית היעד, יבנה שאלון איתור קצר בו נוודא את התאמתו של חבר הפאנל לקבוצה. במסגרת שאלון זה גם נבקש את הסכמתו של חבר הפאנל להעביר את פרטיו אליכם ליצירת קשר וזימון פרטני. יכולת האיתור הוכחה מספר פעמים עם הצלחה מרובה בזכות סינון סלקטיבי ו"חכם". בנוסף, iPanel מציעה שירות end-to-end בו, בנוסף לאיתור, היא מבצעת גם את הגיוס של המשתתפים בפועל.

 

מחקרי Business to Business

גלה אם העסק שלך מספק את הצרכים של הלקוחות שלך, על ידי שליחת סקר ללקוחות שלך. למד כיצד ניתן לשפר את השירותים שלך על ידי סקר B2B. בתור עסק, תוכל להשתמש בנתונים בכדי לשפר את מיצובך בעיני הלקוח.

 

בדיקת מוצרים

חברת iPanel יכולה לגייס עבורכם קבוצה של חברי פאנל לצורך של בדיקת מוצרים. לאחר שליחת שאלון איתור לאוכלוסיית היעד , ניתן לשלוח לחברי פאנל שמעוניינים להשתתף את המוצר להתנסות אישית לתקופה מוגבלת וידועה מראש. בתום תקופה זו ישלח לחבר הפאנל שאלון אינטרנטי ובו יוכל לענות על שאלות שונות לפי צורכי המחקר.

 

מחקרים בינלאומיים

חברת iPanel מציעה ללקוחות שלה שירותי מחקר בינלאומיים. רשת השותפים הבינלאומית שלנו יכולה לתת גישה לסגמנטים ייחודיים מסביב לעולם המאפשרת לכם לראות ולמדוד הבדלים בתגובות בקרב סגמנטים דומים במדינות שונות.

(לדוגמה: הפערים בין רמת הפעילות באפליקציות מובייל בקרב נערים בגילאי 12-15 בישראל, צרפת, קנדה וברזיל.)

לקבלת הצעת מחיר עבור אחד משירותים אלה:

לחץ כאן