סקרים במובייל

ככל שיותר ויותר אנשים גולשים במכשירי מובייל, כך נדרש פתרון נח גם למשתמשים אלה. בד בבד עם מהפכת הסמארטפונים, נוספו מאות סוגי מכשירים המאפשרים גלישה באינטרנט. ככל שהאינטרנט מגיע ליותר מכשירים שונים (מובייל, טאבלט, טלוויזיות) כך גדל מגוון הפורמטים והגדלים בהם יש להציג את הסקרים ויצירת שאלון מותאם לכל אחד מהפורמטים והרזולוציות הללו הופכת להיות משימה  הכרחית.

שימוש בעיצוב סקר רספונסיבי מאפשר ליצור שאלון אחד המסוגל להתאים את עצמו למגוון מכשירים בצורה אופטימלית ואוטומטית. היתרון העיקרי של עיצוב רספונסיבי לעומת עיצוב לכל פלטפורמה הוא היכולת שלו לעבוד גם במכשירים חדשים שיצאו בעתיד וכמובן, הגעה לקהל משיבים גדול יותר ומגוון יותר במהירות גדולה יותר. טרם הפצת סקרים יש לתכנן מבעוד מועד את התאמת השאלון לכל סוגי הפלטפורמות.

לא כל סקר או שאלון מתאימים בהכרח גם למובייל וגם לדסקטופ. יש לקבוע ולהחליט מראש, בהתאם לשאלון ולאוכלוסיית המחקר, באם יש להפיץ את הסקר למחשב שולחני, למובייל או לשניהם.