שאלות נפוצות

מהו iPanel ?

פאנל iPanel כולל מעל 100,000 אנשים מכל קצוות האוכלוסייה אשר אחת לכמה זמן נשאלים לדעתם בנושאים מגוונים כגון- חוות דעת על תוכניות טלוויזיה, פרסומות, שירות לקוחות, מוצרים קיימים, מוצרים עתידיים ועוד. מילוי השאלון נותן לחברי הקבוצה את הכוח להשפיע על המוצרים והשירותים הקיימים כיום, וכאלו שיוצעו בעתיד בישראל.

תקנון

אנו מבקשים מכל המעוניינים להירשם לקרוא בקפידה את תקנון ההשתתפות שמטרתו להסדיר את כל נושא ההתקשרות בין iPanel עימכם.

מהן מטרות iPanel?

לאפשר לחברות מסחריות, מוסדות ציבור ולגופים ממשלתיים לבחון את הצרכים של הצרכנים השונים ושלך , על מנת שיוכלו להעניק לך שירות טוב יותר, לשפר ולהציע מוצרים טובים ויעילים יותר ולהגיע לרמת מקצועיות גבוהה יותר.

מי יכול להירשם?

כל תושב/ת ישראל מגיל 12 ומעלה רשאי/ת להירשם לפאנל, למלא שאלונים ולקבל נקודות.

מה משמעות החברות ב- iPanel?

כחבר ב iPanel, נפנה אליך מפעם לפעם באמצעות האי-מייל ונבקש לשמוע את דעתך בנושאים שונים. מילוי השאלון יעשה באינטרנט בצורה קלה ופשוטה, וכל זאת בזמן ובמקום שנוח לך. ההשתתפות בסקרים השונים איננה חובה, אך ככל שתענה/י על יותר שאלונים, כך תוכל/י לקבל יותר תווי שי ובנוסף תוכלו להשפיע על עיצוב המוצרים והשירותים השונים בישראל.

באילו דפדפנים האתר והסקרים נתמכים?

האתר והסקרים נתמכים בדפדפנים של Explorer מגרסה 9 ומעלה, Google Chrome ו-Mozilla Firefox.

איך נרשמים?

לצורך חברות ב- iPanel את/ה נדרש/ת להיכנס לקישור “הצטרף עכשיו” שם תתבקש למלא פרטים אישיים ולציין בין השאר את שמך המלא בעברית, כתובתך ופרטים שונים אודותיך. נתונים אלו דרושים על מנת שנוכל לשלוח אליך שאלונים מתאימים וכן על מנת שנוכל לשלוח אליך את תווי השי לאחר הזמנתם.

האם אני יכול להירשם במספר חשבונות במקביל?

לא! רישום של אותו חבר פאנל במספר חשבונות במקביל אסור על פי התקנון. כל חבר פאנל שירשם במספר חשבונות יפסל וחשבונותיו יחסמו.

מה יוצא לי מזה?

עבור כל אחד מהשאלונים שתבצעו תקבלו מספר מסוים של נקודות שיופיע בתחילתו ובסופו של כל סקר.
מספר הנקודות שתקבלו משתנה בין סקר לסקר ותלוי בדר”כ באורכו של הסקר – ככל שהסקר יהיה ארוך יותר – כך תקבלו עליו יותר נקודות. תוכלו לעקוב אחר תהליך צבירת הנקודות באתר זה. הנקודות שתקבלו בכל סקר נצברות עבורכם ותמורתן תוכלו לקבל תווי שי.

מה זה שובר BuyMe?

שובר BuyMe הינו שובר דיגיטלי הנשלח אליכם תוך כ-3 ימי עסקים ישירות למייל ו/או נייד באמצעות SMS.
השובר הזה ניתן למימוש על ידי הדפסתו או הצגת הודעת ה-SMS במעמד התשלום בבית העסק.
למידע נוסף אודות השובר ותהליך ההזמנה – לחץ כאן

איזה רשתות מכבדות את השובר BuyMe?

בעת קבלת שובר BuyMe יוצג בפניכם מגוון אפשרויות לבחירה.
המגוון כולל שוברים משולבים המכובדים במספר רשתות בהתאם לסוג השובר (BuyMe שף, BuyMe טוטל, ודרים קארד).
כמו כן ניתן לבחור שוברים לחבילות סגורות, המיועדים לרשת אחידה (כגון: פיצה משפחתית, ארוחות בוקר, ספרים ועוד…)

כמה אני הולך להרוויח מהאתר הזה?

כל אחד מרוויח מהאתר סכום אחר מפני שכל אחד עונה מרצונו על כמות סקרים אחרת ומזמין כמות חברים שונה להצטרף לפאנל. לא ניתן לצפות שתרוויחו מהאתר הזה מאות ואלפי שקלים בחודש. כל הרעיון הוא שלצד הסקרים שאתם עונים ודרכם אתם משפיעים על מוצרים ושירותים הניתנים בארץ , אתם גם תקבלו תמורה שהיא סבירה לפי כל קנה מידה בישראל.

איפה אני רואה כמה נקודות צברתי?

לאחר שאתם נכנסים לחשבון הפאנל שלכם באתר אתם יכולים להתעדכן במצב הנקודות דרך עמוד “הנקודות שלי” שנמצא בתפריט “נקודות”.

כיצד אני מזמין תווי קנייה ?

על מנת לקבל תווי קנייה ,כל מה שצריך לעשות הוא להזמינם באמצעות האתר דרך עמוד “הזמנת תווי קניה” אותו ניתן למצוא תחת תפריט “נקודות ותווים”.
שובר BuyMe ישלח אליכם במייל ו/או SMS בתוך כ-3 ימי עסקים ותווי הקנייה ישלחו אליכם בדואר בתוך כ- 21 ימי עסקים ובכפוף לתהליך זיהוי המשתמש ע”פ הנהלים הקבועים בתקנון.
ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בעמוד “סטטוס הזמנות”.

איך אני אמור להזמין תווי שי אם אין לי תעודת זהות?

במידה ואין לך תעודת זהות, עליך לשלוח העתק של תעודה מזהה של אחד מההורים, בצירוף הספח בו אתה מופיע או העתק דרכון שלך במידה ויש.

ניתן לשלוח לפקס 153-37516969 או למייל  info2@ipanel.co.il

מהו שאלון פרופיל?

שאלון פרופיל הוא שאלון שמטרתו להכיר אתכם קצת יותר טוב. מדוע הוא חשוב?
כי ברגע שנכיר אתכם, נוכל להתאים לכם סקרים שיעניינו אתכם יותר. כמו כן כמות הסקרים שתישלח אליכם תעלה וכך תוכלו לצבור יותר נקודות. בתחילת כל שאלון פרופיל תצוין הערה כי שאלון זה הינו שאלון פרופיל, כל סקר שאינו מציין זאת הינו סקר רגיל , עליו תקבלו מספר נקודות משתנה בהתאם למספר פרמטרים ובעיקר לאורכו של הסקר. את שאלוני הפרופיל תוכלו למצוא בעמוד “סקרי פרופיל” הנמצא תחת תפריט “הסקרים שלי” באתר.

כל כמה זמן יש סקר?

תדירות הסקרים משתנה. יש תקופות בהן יהיו יותר סקרים ובתקופות אחרות יהיו פחות סקרים. חשוב לומר שלא כולם מוזמנים לכל הסקרים ולכן יתכן מצב שחברים שלכם יקבלו סקר ואתם לא. חשוב לזכור שגם בתקופות שבהן יש מעט סקרים , עדיין חברותכם בפאנל אינה עולה כסף ולא מצריכה מכם מאמץ מיוחד ולכן כדאי להישאר חברים בפאנל. כמו כן, ככל שיעבור הזמן הצפי הוא כי תדירות הסקרים תלך ותעלה מפני שתחום הסקרים באינטרנט תופס תאוצה בישראל ככל שהזמן עובר.

לחצתי על הקישור של הסקר וכתוב לי שהוא סגור?

כל סקר שנשלח אליכם ישאר פתוח לאורך מספר שעות עד ימים. חלק מהסקרים פתוחים לשעות ספורות בלבד ואחרים פתוחים למשך יומיים שלושה. מצב זה נובע בעיקר בגלל שלכל סקר יש כמות מוגבלת של אנשים אותם אנו צריכים. ולכן במקרה ואתם באים לענות לסקר והוא סגור, לא להתייאש ולהמשיך לענות על הסקרים הבאים.

לחצתי על הקישור של הסקר וכתוב לי שכבר עניתי עליו?

הכניסה לסקרים אפשרית פעם אחת בלבד, על מנת למנוע מצב של משיבים העונים יותר מפעם אחת על אותו הסקר.

חשוב: במקרה ואתם משתמשים בתוכנת אנטי-וירוס כלשהי, הכניסה שלכם נקלטת לעיתים במערכת ככניסה שנייה לסקר. כדי להבטיח כניסתך לסקר, מומלץ לנתק את תוכנת האנטי וירוס (או רק את החלק שסורק את הלינקים) לפני הכניסה לסקר.

כל סקר שואלים אותי את אותן שאלות דמוגרפיה, מדוע?

שאלות הדמוגרפיה בתחילת הסקר או בסופו, כמו הכנסה , מצב משפחתי חוזרות על עצמן מפני שהתשובות על השאלות הללו יכולות להשתנות מעת לעת. אנשים משנים את מצבם המשפחתי, הכנסתם משתנה וכן נתונים דמוגרפים אחרים כמו אזור מגורים וכמות וגיל הילדים בבית. שאלות אלו הן חלק בלתי נפרד מהסקר וגם עליהן אתם מקבלים נקודות.

השאלות ששואלים אותי לא מתאימות לי?

אני ילד ושואלים אותי אם יש בבעלותי רכב, מה ההיגיון? חשוב לזכור שכל שאלה מתאימה לכולם. אם יש לדוגמא שאלה: “האם בבעלותכם רכב?” ואתם קטינים, אז פשוט עונים שאין בבעלותכם רכב. כך גם לגבי כל השאלות האחרות בכל סקר.

לא ניתן לחזור אחורה לשאלה קודמת בסקרים?

נכון. מסיבות שונות לא ניתן לחזור אחורה לשאלה שעניתם עליה. לכן, חשוב לקחת את הזמן , לקרוא את השאלה ולענות את התשובה המתאימה.

מהו מבצע “חבר מביא חבר”?

מבצע “חבר מביא חבר מאפשר לכם להרוויח נקודות רק מעצם זה שהפנתם חברים וקרובי משפחה שלכם להצטרף לפאנל. כל “חבר” שירשם לפאנל בעקבות הפנייה שלכם שהפנתם דרך האתר (ראו קישור “חבר מביא חבר” לאחר הרישום שלכם) ושיענה על 3 סקרים לפחות (שאינם במסגרת הרישום לפאנל ומילוי סקרי הפרופיל), יזכה את חשבון הנקודות שלכם ב- 45 נקודות שיצטרפו לסך הנקודות שצברתם בעקבות מילוי הסקרים. אין הגבלה על כמות החברים אותם אתם יכולים להפנות. על מנת לזמן חבר כל מה שעליכם לעשות הוא להעתיק את הקישור הייחודי לכם המופיע בעמוד “חבר מביא חבר” בחשבונכם ולשלוח אותו במייל שלכם לחברים. 

הפאנל אינו לוקח אחריות על חברים שמצטרפים דרך לינק לא תקין.

שכחתי את הסיסמא, מה אני עושה?

בעמוד הבית ניתן למצוא את הקישור “שכחתי סיסמא”, דרכו ניתן לשחזר את הסיסמא ולקבלה במייל.

האם זה עולה לי כסף ?

החברות בפאנל הצרכנים היא חינם ואינה כרוכה בהתחייבות כספית כלשהיא.

זה אנונימי?

הסקרים של iPanel מתבצעים בהתאם לקוד האתי של ארגון ESOMAR (ארגון העל של מכוני המחקר בעולם) ותוך שמירה על סודיות וחשאיות המשיבים. כחבר ב- iPanel, פרטיך האישיים ופרטי השאלונים שאתה ממלא הם הנכס היקר ביותר שלנו. ככזה, אנו נפעל לשמור עליהם בסודיות המקסימאלית ולא נעבירם לכל גורם שהוא. השימוש היחידי שיעשה בכל הנתונים שתמסור (ובכלל זאת כתובת האי-מייל שלך) הוא לצרכי מחקר סטטיסטי בלבד.

האם אני יכול להפסיק להשתתף בסקרים ?

החברות ב- iPanel הינה ללא תשלום ובכל שלב ניתן לפרוש מהפאנל ולהפסיק לקבל שאלונים באי-מייל. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר ושם להיכנס לקישור של פרטי משתמש – השהיית/ביטול חברות בפאנל.

מהי התרעת SMS לנייד בעת קבלת זימון לסקר?

בעת הצטרפותך לפאנל הינך רשאי לסמן שאתה מעוניין בהתרעת SMS במקביל לשליחת הסקר למייל. שירות שליחת ה-SMS איננו כרוך בתשלום ונועד לעזור לכם לענות על יותר סקרים וכך לצבור יותר נקודות. השירות הוא ללא כל התחייבות וניתן לצאת מרשימת התפוצה ע”י שליחת מייל לשירות הלקוחות, חשוב לזכור שלא תשלח התראת SMS על כל זימון לסקר הנשלח למייל.

מהם הכפתורים של פייסבוק בעמוד הבית ועמוד הרישום?

כל חבר פאנל שרשום לפייסבוק ולפאנל עם אותו מייל מוזמן להתחבר לחשבון הפאנל שלו בכניסה מהירה ע”י לחיצה על כפתור ה- facebook  שנמצא בעמוד הבית
חברים חדשים שיש להם חשבון פייסבוק מוזמנים להצטרף לפאנל ברישום מהיר ע”י לחיצה על כפתור ה- facebook  שנמצא בעמוד ההצטרפות לפאנל. הנתונים איתם אתם רשומים בפייסבוק יועברו אוטומטית ובצורה מהירה לכרטיס ההצטרפות.

אם יש לכם שאלות נוספות ?

שילחו לנו מייל לכתובת: info@iPanel.co.il , ונשמח לענות לכם.

דילוג לתוכן

האם ברצונך לעבור ?

 

כן לא