באילו דפדפנים האתר והסקרים נתמכים?

האתר והסקרים נתמכים בדפדפנים של Explorer מגרסה 9 ומעלה, Google Chrome ו-Mozilla Firefox.

לחצתי על הקישור של הסקר וכתוב לי שכבר עניתי עליו?

הכניסה לסקרים אפשרית פעם אחת בלבד, על מנת למנוע מצב של משיבים העונים יותר מפעם אחת על אותו הסקר.
חשוב: במקרה ואתם משתמשים בתוכנת אנטי-וירוס […]

מהי התרעת SMS לנייד בעת קבלת זימון לסקר?

בעת הצטרפותך לפאנל הינך רשאי לסמן שאתה מעוניין בהתרעת SMS במקביל לשליחת הסקר למייל. שירות שליחת ה-SMS איננו כרוך בתשלום ונועד לעזור לכם לענות […]

האם אני יכול להפסיק להשתתף בסקרים ?

החברות ב- iPanel הינה ללא תשלום ובכל שלב ניתן לפרוש מהפאנל ולהפסיק לקבל שאלונים באי-מייל. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר ושם להיכנס […]

האם זה עולה לי כסף ?

החברות בפאנל הצרכנים היא חינם ואינה כרוכה בהתחייבות כספית כלשהיא.

מהו מבצע “חבר מביא חבר”?

מבצע “חבר מביא חבר מאפשר לכם להרוויח נקודות רק מעצם זה שהפנתם חברים וקרובי משפחה שלכם להצטרף לפאנל. כל “חבר” שירשם לפאנל בעקבות הפנייה […]

לא ניתן לחזור אחורה לשאלה קודמת בסקרים?

נכון. מסיבות שונות לא ניתן לחזור אחורה לשאלה שעניתם עליה. לכן, חשוב לקחת את הזמן , לקרוא את השאלה ולענות את התשובה המתאימה.

השאלות ששואלים אותי לא מתאימות לי?

אני ילד ושואלים אותי אם יש בבעלותי רכב, מה ההיגיון? חשוב לזכור שכל שאלה מתאימה לכולם. אם יש לדוגמא שאלה: “האם בבעלותכם רכב?” ואתם […]

כל סקר שואלים אותי את אותן שאלות דמוגרפיה, מדוע?

שאלות הדמוגרפיה בתחילת הסקר או בסופו, כמו הכנסה , מצב משפחתי חוזרות על עצמן מפני שהתשובות על השאלות הללו יכולות להשתנות מעת לעת. אנשים […]

לחצתי על הקישור של הסקר וכתוב לי שהוא סגור?

כל סקר שנשלח אליכם ישאר פתוח לאורך מספר שעות עד ימים. חלק מהסקרים פתוחים לשעות ספורות בלבד ואחרים פתוחים למשך יומיים שלושה. מצב זה […]

דילוג לתוכן

האם ברצונך לעבור ?

 

כן לא