מחקרי אירוח

פתרון של סקר אירוח מאפשר ללקוחות iPanel שירות מלא החל משלב בניית השאלון והייעוץ המקצועי, דרך תכנות השאלון במערכות iPanel ועד לשלב קבלת הדאטה. חברת iPanel משתמשת בתוכנת הסקירה של IBM לבניית השאלונים. במערכת קיימות מעל 30 סוגי שאלות מובנות שמנצלות את הפלטפורמה האינטרנטית בצורה היעילה ביותר. לאחר קבלת שאלון בקובץ word נטמיע את השאלון במערכת ולאחריו הלקוח יקבל לינק בדיקה על מנת שיוכל לבדוק ולתת הערות. בסוף התהליך הלקוח מקבל קובץ תשובות בפורמט SPSS או אקסל, לפי דרישת הלקוח.

 

מחקרי איסוף (דגימה) 

פתרון של סקר איסוף מאפשר ללקוחות iPanel להתממשק באמצעות לינק ממערכת הסקירה של הלקוח למערכת ניהול הפאנל. למערכת ניהול הפאנל שלנו יש היכולת להתממשק עם רוב מוחלט של מערכות הסקירה האינטרנטיות בארץ ובעולם. במקרה שיש לכם מערכת סקירה אינטרנטית משלכם ואתם מעוניינים להיות אלה שמתכנתים את השאלון, תוכלו להתממשק בקלות למערכת ניהול הפאנלים שלנו. אנחנו מצדנו נפיץ את השאלון שלכם לחברי הפאנל שלנו וכך תקבלו את התשובות.

 

מחקרי מעקב (מוניטור / טרקינג)

בזכות גודל הפאנל , המונה למעלה מ- 100,000 חברי פאנל, אנו יכולים לנהל פרויקטים ארוכי טווח של סקרי מעקב עם דגימות שבועיות, חודשיות או בכל תדירות אחרת למשך שנים. גודל הדגימה של הפרויקט כולו יכול להגיע לעשרות אלפי שאלונים.

 

פאנלים ברוסית וערבית – סקרים בשפות שונות

במערכת הסקירה של Dimension קיימת היכולת לבניית סקר בשתי שפות עם אפשרות לבחירת השפה ע"י חבר הפאנל בכניסה לסקר. כך, לדוגמא, ניתן לבנות שאלון אחד שיופץ לפאנל דובר עברית ופאנל נוסף דובר רוסית וכל חבר פאנל שנכנס בוחר את השפה בה הוא מעדיף לענות על השאלון. ניתן לערוך במערכת שאלונים בשפות: עברית, רוסית, ערבית, אנגלית, צרפתית ושפות נוספות.

 

 

לקבלת הצעת מחיר עבור אחד משירותים אלה:

לחץ כאן